Odcinek 13: Employer branding – czym jest i co daje pracodawcy i pracownikowi? Paulina Mazur

Moim dzisiejszym gościem jest Paulina Mazur, która jest doradcą biznesowym w obszarze budowy marki pracodawcy. W naszej rozmowie Paulina wyjaśnia, na czym polegają te działania, jakie mają przełożenie na biznes i co oznaczają dla pracownika.
Rozmawiamy też o tym:
– czym w praktyce jest Employer branding,
– co oznacza dla osoby, która stara się o pracę w danej firmie,
– jakie konkretne działania mieszczą się pod nazwą employer branding,
– jakie dla pracodawcy mogą być konsekwencje tego, że nie prowadzi takich działań,
– czy employer branding jest domeną tylko dużych organizacji,
– czy inwestycja w markę pracodawcy się opłaca,
– w jaki sposób pracownik może się dowiedzieć, że pracodawca ma employer branding, jak to poznać i sprawdzić,
– jakie są dobre przykłady działania employer branding,
– jak wygląda kwestia sloganów rekrutacyjnych w ogłoszeniach o pracę,
– czy z tego, że pracodawca prowadzi działania employer branding możemy wnioskować, że będziemy mieć dobre warunki finansowe,
– jakie Paulina ma podejście do opinii o pracodawcach, które pojawiają się w internecie,
– konto pracownika w mediach społecznościowych – kiedy pracodawca może ingerować w treści, które na nim się pojawiają,
– jak odróżnić propagandę brandingową od prawdy,
– jakie pytania pracownik powinien zadać na rozmowie rekrutacyjnej,
– w jaki sposób Paulina pomaga firmom wprowadzać employer branding.

Zapraszam do wysłuchania. Więcej…

Oryginalny wpis: Odcinek 13: Employer branding – czym jest i co daje pracodawcy i pracownikowi? Paulina Mazur