Podcast 2pady #165

wpis w: 2Pady, Najnowsze odcinki | 0

Największe targi growe w Europie już za nami! Gamescom w Kolonii trwał od 13 do 17 sierpnia i dał nam w tym roku kilka miłych niespodzianek. Opowiadając o tym, czego mogliśmy się dowiedzieć skupiamy się głównie na trzech konferencjach – Microsoftu, Sony i EA. Nim jednak do tego przejdziemy, pozostaniemy na moment w naszych rodzimych rejonach – Don zachęca do zainteresowania się tegorocznym ZTG, które odbędzie się 25-26 października. Jest to też dobra okazja do krótkiego powspominania poprzednich edycji.

Znalazło się też miejsce dla kilku dodatkowych tematów, jak minirecenzji Kerbal Space Program od Dona, czy rozwinięcia przez Noxa recenzji Batman: Arkham Origins sprzed tygodnia o krótkie wrażenia z gry wieloosobowej. Życzymy miłego słuchania!

Udział biorą: Adam Dębski (Nox_A15), Norbert Jarzębowski (GexN) oraz Bartłomiej Mycyk (Don Sotto)

Nagranie i materiały multimedialne z nim związane znajdziecie w rozwinięciu wpisu. Podcast powstał w sobotni wieczór, 16-08-2014.

Patronat medialny:

  • wydarzenia rynek gier relacje podcast gry i tworcy niezalezni aktualnosci    Podcast 2pady #165

Główne tematy podcastu:

Polecane materiały wideo:

  • Superhot (zwiastun) – gra twórców z Łodzi wciąż intryguje. Zmierza też na Xboxa One.

  • The Escapists (zwiastun) – ucieczka z więzienia w oldschoolowym stylu? Brzmi jak dobry plan!

  • Below (zwiastun) – filmik pokazujący, jak bardzo muzyka potrafi budować klimat gry. Ten proceduralnie generowany dungeon crawler (roguelike) zapowiada się coraz lepiej.

  • Quantum Break (gameplay) – w końcu możemy zobaczyć, jak właściwie będzie się grało w nowy tytuł twórców Maxa Payne’a. Niby nic specjalnie oryginalnego, ale wygląda i zapowiada się fenomenalnie.

  • ScreamRide (zwiastun) – pamiętacie budowanie kolejek w RollerCoaster Tycoon i celowe doprowadzanie do wypadków? Dla fanów tego typu „zabawy” twórcy z Frontier Developments postanowili wynieść ją na nowy poziom. Ekhm…

  • Ori and the Blind Forest (gameplay) – fragment konferencji Microsoftu poświęconej pięknej platformówce od Moon Studios. W sieci można znaleźć więcej materiałów na jej temat z Gamescomu.

  • Bloodborne (zwiastun) – jest mrocznie i to bardzo. Fani Demon’s Souls i Dark Souls będą zachwyceni.

  • The Tomorrow Children (zwiastun) – dziwna japońska produkcja, którą można chyba opisać jako „lemingowa strategia w marksistowskim sosie” (a to i tak nie oddaje nawet połowy jej niezwykłości).

  • The Vanishing Of Ethan Carter (zwiastun) – klimatyczny filmik tłumaczący odrobinę mechanizmy rozgrywki

  • Hellblade (zwiastun) – filmik wprowadzający w klimat nowej gry od Ninja Theory. Zapowiada się świetnie.

  • Rime (zwiastun) – pięknie zapowiadająca się gra, w której czuć silną inspirację ICO (choć z jedną postacią).

  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (humor Kojimy… znaczy gameplay) – magia kartonowego pudła, czyli japońskie poczucie humoru Hideo Kojimy w najlepszym wydaniu.

  • Silent Hills (zwiastun) – najnowszą część serii tworzy Hideo Kojima i Guillermo del Toro! Do tego filmik nie pojawił się na konferencji. Ciekawa historia, którą poznacie w podcaście lub tutaj.

  • WiLD (zwiastun) – niezapowiedziana dotąd gra, nad którą pracuje Michel Ancel, ojciec Raymana i Beyond Good & Evil (choć nie jest to produkcja Ubisoftu). Cudowny klimat niczym z animacji Pixara, warto zapamiętać ten tytuł.

  • Dragon Age: Inquisition (gameplay) – osiem minut z rozgrywki. Całość wygląda bardzo solidnie i zapowiada się ciekawie. Warto rzucić okiem.

  • Shadow Realms (zwiastun i przedstawienie konceptu gry) – fragment konferencji pokazujący nową markę BioWare’u, którą mgliście zapowiadała prowadzona niedawno kampania reklamowa. Sieciowe, drużynowe RPG z przeciwnikami kierowanymi przez innego gracza (do tego z epizodyczną fabułą).

Oryginalny wpis: Podcast 2pady #165