Podcast odc. 23: Jak zbudować własne wydawnictwo?

wpis w: Najnowsze odcinki, Rozmowy B2B | 0

Content marketing to w B2B to dominująca taktyka (co pokazują badania, w tym Stan marketingu B2B w Polsce 2017) i stanowi on dla wielu marketerów wyzwanie m. in. dlatego, że wymaga umiejętności, których nikt nas nie uczy.

Dlatego chciałbym zaprosić was rozmowy z Andrzejem Gruszką – osobą, która trudną drogę budowania własne wydawnictwa przeszła tworząc „Marketing Progress” – magazyn uznany za najlepszy tytuł elektroniczny w 2016 roku – według jury Konkursu Biuletynów Firmowych.

Rozmawiamy m.in. o:
– Grupie docelowej, niszy informacyjnej oraz zakresie tematycznym wydawnictwa
– Motywie przewodnim numeru magazynu
– Budowaniu zespołu redakcyjnego i niezbędnych w nim kompetencjach
– Procesie wydawniczym oraz dokumentacji w nim używanej
– Niezależności dziennikarskiej.

Zapraszam!

Oryginalny wpis: http://feedproxy.google.com/~r/RozmowyB2B/~3/CGjbHjyP6T0/