310: Wizytówka Google jako narzędzie do promocji firmy – Seweryn Pietrucha

Czy wiesz, że dobrze skonfigurowana wizytówka Google może zwiększyć liczbę połączeń z twoim sklepem czy salonem nawet o 520%? Usługa Google Moja Firma to dziś absolutny must-have biznesu działającego lokalnie. Dowiedz się, jak założyć wizytówkę Google, jak reagować na negatywne opinie klientów i na jakie elementy zwrócić uwagę, żeby stać się najbardziej rozpoznawalną marką w okolicy.
Gościem 310. odcinka MWF jest Seweryn Pietrucha, który na wizytówkach i Mapach Google zna się jak mało kto.

5:48 Dlaczego Seweryn postanowił zainteresować się tematem wizytówek Google?
11:12 Co to jest wizytówka Google i jak ją założyć?
20:44 Czy można założyć wizytówkę Google dla działalności internetowej?
25:53 Jakie informacje warto zamieścić w wizytówce Google?
42:58 W jaki sposób zachęcić klientów do wystawiania pozytywnych opinii na temat firmy?
50:34 Jak postępować w przypadku negatywnych opinii od użytkowników?
1:00:06 Jak efektywnie wykorzystać funkcję wpisów w wizytówce Google?
1:04:06 Jakie informacje są zawarte w statystykach Profilu Firmy w Google Moja Firma?
1:10:45 O czym jeszcze należy pamiętać, zakładając wizytówkę Google?
1:14:48 W jaki sposób osiągnąć najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania?

Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/wykorzystanie-wizytowki-google-w-biznesie/

3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu:
– Zakładając wizytówkę Google, musisz zadbać o to, aby dane twojej firmy były prawdziwe i na bieżąco aktualizowane. Nie ma nic gorszego niż Więcej…

Oryginalny wpis: 310: Wizytówka Google jako narzędzie do promocji firmy – Seweryn Pietrucha