Kultura jako element wzmacniający markę Polski – debata z cyklu „Polskie DNA”

https://audycjekulturalne.pl/wp-content/uploads/2021/04/Deabata-o-patriotyzmie-Polskie-DNA.mp3

Czym jest współczesny patriotyzm? Czy kultura może pomagać w budowaniu marki Polski? Jaką strategię powinien przyjąć nasz kraj i czy jej stworzenie jest w ogóle możliwe? M.in. takie pytania zadawali sobie uczestnicy pierwszej w tym roku debaty z cyklu „Polskie DNA”, którą poprowadził dyrektor Narodowego Centrum Kultury prof. Rafał Wiśniewski.

W spotkaniu uczestniczyli redaktor naczelny i wydawca magazynu „Brief” Grzegorz Kiszluk, prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc Adam Mikołajczyk, strateg budowania marki Paweł Tkaczyk, dyrektorka Muzeum Narodowego w Lublinie dr Katarzyna Mieczkowska i dyrektorka Centrum Archiwistyki Społecznej w Warszawie Katarzyna Ziętal.

Debaty z cyklu „Polskie DNA” są elementem społeczno-edukacyjnej kampanii NCK „#Barwy Wspólne”, której celem jest szacunek do symboli narodowych oraz rozwijanie uczuć i postaw patriotycznych rozumianych jako codzienne, drobne gesty. Organizatorzy starają się odpowiedzieć na pytanie: „Co to znaczy być patriotą w dzisiejszym świecie?”, edukują i zachęcają do świętowania polskości na co dzień, nie tylko od święta.

Cała debata jest dostępna na kanale NCK na portalu YouTube.

Artykuł Kultura jako element wzmacniający markę Polski – debata z cyklu „Polskie DNA” pochodzi z serwisu Audycje Kulturalne.

Więcej…

Oryginalny wpis: Kultura jako element wzmacniający markę Polski – debata z cyklu „Polskie DNA”