Omnibus – jak dyrektywa 2019/2161 wpłynie na prawo reklamy

Słyszałeś może o Omibusie? To nowa dyrektywa która w iście ślimaczym tempie przechodzi obecnie przez nasz Sejm.

Omnibus to duże zmiany dla ecommerce, ale czy wiedziałeś, że również wpłynie na prawo reklamy i marketingu?

Na nowymarketing.pl możesz przeczytać moją analizę „Co dyrektywa Omnibus zmieni w reklamie i marketingu?”.

https://nowymarketing.pl/a/39285,co-dyrektywa-omnibus-zmieni-w-reklamie-i-marketingu

* * * * * * * * * *

⬇️ Możesz mnie znaleźć TUTAJ ✓ Blog → https://naratunekkreatywnym.pl/ ✓ Spis moich wpisów → https://naratunekkreatywnym.pl/zacznij-tutaj/ ✓ Youtube → https://www.youtube.com/channel/UChocwLDLZEEr14KoHWiefpQ ✓ Podcast → https://naratunekkreatywnym.pl/na-ratunek-kreatywnym-podcast/ ✓ Facebook → https://www.facebook.com/NaRatunekKreatywnym/ ✓ Instagram → https://www.instagram.com/gajekbartosz/ ✓ Twitter → https://twitter.com/bartoszgajek ✓ LinkedIN → https://www.linkedin.com/in/bartosz-gajek

🔥 Potrzebujesz POMOCY PRAWNEJ ? ⚖️ Bezpłatna konsultacja → https://bartoszgajek.as.me ⚖️ Kancelaria → http://gajekpartnerzy.pl/ ⚖️ Sklep z umowami → http://sklep.gajekpartnerzy.pl/



Oryginalny wpis: https://naratunekkreatywnym.libsyn.com/omnibus-jak-dyrektywa-20192161-wpynie-na-prawo-reklamy