Wzór umowy agencji reklamowej cz IV – rygor nieważności zmian umowy

Każdy zna klauzulę która stanowi, że zmiany umowy powinny być dokonywane na piśmie.Dla jej skuteczności wymagany jest jednak jeszcze tzw.rygor nieważności. https://naratunekkreatywnym.pl/agencja-reklamowa-rygor-niewaznosci/ #naratunekkreatywnym #agencjainteraktywna #agencjareklamowa #dzialanoscgospodarcza #firma #zalozagencjereklamowa #biznes #bizneskreatywny #biznesonline #agencjaseo #agencjamodelek #marketingdigital #marketingagency

***** Blog: https://naratunekkreatywnym.pl/ Zobaczy wszystkie moje wpisy: https://naratunekkreatywnym.pl/zacznij-tutaj/ Kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UChocwLDLZEEr14KoHWiefpQ Podcast: https://naratunekkreatywnym.pl/na-ratunek-kreatywnym-podcast/ Kancelaria: http://gajekpartnerzy.pl/ Facebook: https://www.facebook.com/NaRatunekKreatywnym/ Instagram: https://www.instagram.com/gajekbartosz/ Twitter: https://twitter.com/bartoszgajek LinkedIN: https://www.linkedin.com/in/bartosz-gajek

 



Oryginalny wpis: http://naratunekkreatywnym.libsyn.com/wzor-umowy-agencji-reklamowej-cz-iv-rygor-niewaznosci-zmian-umowy